Wednesday, March 5, 2014

Eiyma Craft-Karya Seni yang menarik perhatian ku


Assalammualaikum
Dah lama saya tidak menulis kat Blogger saya ni
Kejap ada kejap hilang
Bukan sibuk sangat pun
Cuma ginilah orang yang 100% hidupnya pada Rumahtangga
Setiap hari ada saja kerja rumah yang kena buat.

Mari sini nak bercerita sikit
Ada banyak karya seni hasil tangan yang dijual secara online 
Ada seni decoupage...ada seni melukis
Dlm byk2 ada satu karya seni melukis yang sangat UNIK pada ku laa
Sebab cara art dia ni hanya pada Kertas kotak kemudian dihasil mengikut citarasa yang menarik
Mulanya saya tak nampak hasil seni ni
Tapi sejak pertama kali beli hasil karya adik ni...saya kagum hasil tangannya penuh berseni...unik dan lain dari yg lain
Dan harganya juga munasabah.

Nama dia "EIYMA CRAFT"
Ada kat Facebook
Saya bukannya nk promote hasil seni dia tapi saya suka hasil karyanya
Banyak tergantung dlm rumah saya
Orang kata tak kenal maka tak cinta kan