Monday, October 9, 2017

Jahit Dress untuk Anak dara ku...

Salam...
Sejak aku dah mahir menjahit ni.. Adalah aku ambik tempahan upah jahit baju kurung dan jubah sikit2.
Termasuklah jahit dress untuk anak dara ku berdua...
Seorang nak pakai untuk hari Graduasi lepas SPM baru-baru ni
Seorang lagi nak pakai untuk pergi makan2 rumah kawan sekolahnya...
Aku cuma perlu cari kain saja
Balik potong dan jahit... Ha ha ha sekarang kan dah pandai jahit baju...
Kain beli kat KAMDAR prima Saujana 
Harganya boleh lah sebab aku beli masa ada Offer jadi dapatlah aku cari kain yg berkualiti sikit...
Jom tengok Dress potong Pinggang anak dara ku... Siti Najwa dan Siti Nur nilam sari.
Ni anak dara ku...Siti Najwa pakai dress untuk ke hari Graduasi sekolahnya.
Ni pula anak dara bongsu perempuan...
Siti NurNilam sari...
Aku sungguh bangga dapat jahitkan dress buat anak2 ku...