Monday, October 9, 2017

WAN TELEKUNG-Jahit & Alter TELEKUNG 2017

Menerima Tempahan Jahit TELEKUNG
RM35 Sepasang upah jahit untuk DEWASA
RM20-RM18 Sepasang untuk KANAK-KANAK
(Kain dan Renda kena sedia sendiri)
4M kain utk sepasang telekung dewasa bidang 60''
3M kain utk kanak2

*Saya juga ada menyedialan kain dan renda*
-kain IMA spun polyester(sama dgn kain Telekung SK)
-TC canggih
-JC

TELEKUNG ANDA TIDAK SELESA?
AWNING MUKA TERLALU BESAR? ATAU KECIK?
Boleh DIALTER....
saya menyediakan perkhimatan ALTER TELEKUNG
RM20 untuk alter Telekung anda:
~tukar awning muka ( paten jenis biasa ataupun jenis bergetah)
~tukar lapik dagu ( guna kain lycra atau kain cotton)
~tambah lapik dada jika telekung nipis

RM15 jika hanya:
~ tukar awning muka saja
~tukar lapik dagu

Say juga ada buat TELEKUNG READYMADE(siap jahit)
kain2 yang saya gunakan sama seperti kat atas
Sepasang antara RM130 ke Rm100
(kain yang digunakan IMA spun poliester dan TC canggih )
Kanak-kanaak pula..antara RM60 ke RM45
(Telekung kanak-kanak saya hanya guna kain JC)

Berminat Untuk Jahit, Alter Atau Tempah TELEKUNG?
Boleh hubungi saya:
Pm/wassap: http://alteration.wasap.my/
atau hubungi di no: 019-2776815
KAK WAN SITI AZM BTE HAJI WAN OMAR
NO.B111, BLOK B
JALAN AMAN 1
TAMAN KAJANG UTAMA
43000-KAJANG
SELANGOR.