Wednesday, May 29, 2013

LANGSIR BARU RUMAHKU



1 Mei 2013-Alhamdulillah dapatlah juga aku merasa bertukar Langsir baru.
Tapi yg istimewanya kali ini aku bukan saja dapat bertukar yg baru tapi merasai sendiri kepuasan memiliki fabrik langsir yg dah lama aku idam2kan
"Jenis English Style"

Dengan semeter Rm15, beli kat Metro Point, Kajang.  Sangat berpuas hati.

Cantikkan! Jenis fabrik canvas. Tebal bidangnya 60 inci
Untuk ruang tamu saja aku dah habis 
Rm300 termasuk Slidding door dan pintu bilik tidur 1 & 2 dan pintu ke dapor
Semuanya 18meter
Inilah hasil2nya...!

Slidding window ku...dah bertukar rupa baru dah

Pintu bilik 1& 2

Pintu ke dapor

Semuanya hasil aku jahit sendiri.
Aku sungguh puas hati walaupun jenis langsir yg aku jahit jenis " french pleat " @
"Singapore Pleat"

Berpenat lelah sikit tak mengapa janji aku dah boleh jimat kos.
Jika aku beli...kosnya pasti lebih dari bajet yg aku sediakan.